Monday, July 18, 2011

PostHeaderIcon KONVOI KE TELUK BATIK. IPOH - TELUK BATIK. (HWC - HONDA WAVE CLUB)

Assalamualaikum wbt, sebagai pembuka cerita aku. Anda semua sehat? ( yg baca blog aku aje aku tanye ). :P . Semalam, kelab aku buat trip ke Teluk Batik. Aku dpt info pun 2 minggu sebelum ahad, 17/07/2011.Aku sanggup balik sabtu petang setelah selesai kerja aku...amin. Selamat. Aku bincang2 akhirnya ada jgk dlm 20 lebih ahli kelab lama & baru join. Setiap daerah di Perak ada wakil walaupun ada yg jmp sekejap sbb ada hal. So, aku dgn Khai Aquarius ( Wan ) & Azzuan Kulaan ( Zuan ) gerak dari Teluk Intan ke Setiawan then berkumpul di Petronas Setiawan berdekatan Tesco Setiawan. Setelah semua ahli sampai, semua bergerak ke Teluk Batik. Sesampai disana, aku dgn dak2 kelab masuk ke Dataran Teluk Batik then parking baik punya. Lepas aje semua siap parking...sesi ambik gambar berlansung...mcm2 lah...siap ambik vid lagi...hehe. Habis aje, sesi bergambar...tup...berlari ambik tempat untuk mandi - manda..hahaha. Yes3. Ape lagi, mcm budak2 lah aku..haha..lama x mandi laut. Tambah2 lagi ombak dgn angin kuat...perh...terasa nak layan luncur air aje...sbb lama x main. So, sewa pelambung buat2 mcm papan luncur aje...haha. Selesai aje mandi selama 3 jam...group aku beralih ke lumut untuk isi perut...yelah...lapar katakan...makan sambil sembang2 bertukar2 cerita. Setelah selesai, kami bergerak dan berkumpul di taman mercu todak, untuk sesi berbincang pasal kelab dan pendaftaran untuk ahli baru. Alhamdullilah...semua beri kerjasama. Ape pun, aktiviti kali ini selesai. :D . HWC.IPOH ( Honda Wave Club ) nieh dah lama ditubuhkan tapi senyap seketika sebab leader dan ahli2nya ramai sibuk, so nieh first aktivit untuk kelab nieh...hope kelab nieh terus bangkit dan hidup. \m/- _ -\m/

aiyfa zainuddin

Powered By Blogger

ShoutMix chat widget

kawan-kawan

Chococat is a registered trademark of Sanrio Co., Ltd. ("Sanrio"), and the images are copyrighted by Sanrio.