Sunday, August 21, 2011

PostHeaderIcon MAJLIS BERBUKA PUASA BERSAMA ANAK2 YATIM

Pada 13/ 08/ 2011 sabtu, berlangsungnya aktiviti kelab moto aku bersama-sama anak - anak yatim di RUMAH AMAL LIMPAHAN KASIH. Yang bertempat di Lot 115A, Lorong Bistari 3, Kg Sri Aman, Batu 13, 47100 Puchong, Selangor. Aku bersama - sama ahli HWC.SELANGOR ( Honda Wave Club ) memeriahkan, menghulurkan bantuan, & juga menjadi abang, kakak, dan sahabat kepada anak - anak yatim ini. Ramai juga anak - anak kecil yg sudah menjadi yatim piatu. Sedih juga hati aku bila mengenangkan nasib adik2 kecik nieh...masih muda yang jauh lagi untuk meredah alam dunia nieh. Sebagai abg kepada mereka2 nieh, aku layan mcm adik aku sendiri. Seronok jugak tgk kepetahan mereka berkata2 dan gelagat mereka...sbb seronok ada pelawat datang melawat untuk menemani mereka. :D ape2 pun....malam tu jadi memori kepada aku. Untuk beringat2...aku patut bersyukur kerana masih ada kedua ibubapa. Amin.


aiyfa zainuddin

Powered By Blogger

ShoutMix chat widget

kawan-kawan

Chococat is a registered trademark of Sanrio Co., Ltd. ("Sanrio"), and the images are copyrighted by Sanrio.