Wednesday, September 14, 2011

PostHeaderIcon CHENTA HATI YANG BARU

Halololo.... J-man here, yes...haha. Dalam seminggu nieh, start minggu lepas. Hati aku yang keras membatu untuk bercinta, akhirnya luluh dan hancur oleh seseorang. Gadis comel yg pada mulanya aku addnye sebulan yg lepas. Yes, that my new girl, name? hee... nak tau ke? Okeys, my chenta hati is Siti Nor Zailifah Aiyfaa Zainuddin. Permulaan perkenalan, aku just sembang2 biasa dengan-nya. Cara dia melayan kerenah aku yg banyak cakap nieh, buat aku tertarik slow2, but time tu hati aku still membatu..haha. After 2 week, go to next step. Aku jadi abg angkat dia...so chenta hati-ku jadi adik angkat bersama-sama sahabat baik chenta hati-ku nieh. Kalau on9, kami bertiga musti chat, habis huru - hara wall masing2...mana taknye asyik kena serang aje. Haha...lagi2 wall aku. One day, dak dijadikan cerita. My chenta hati ajak jumpe, OMG~!!Time tu, hanya Allah saja yg tau hati aku nieh, mana tak-nye. Chenta Hati-ku yg masa tu just adik & abg angkat aje ajak jmp. Seram2 jgk, walaupun mulut aku cakap " Ok, boleh aje jumpe". So, 10/ 09/ 2011, ari sabtu. Aku pun berjumpa chenta hati-ku dgn adik angkat aku .... dan seorang lagi adik angkat baru aku jgk. Time masing2 bertentangan mata, masing2 terdiam & tersenyum mcm orang x betul...hehe. Mana tak-nye masing2 segan. Tapi, that day aku happy sgt sbb dpt jmp depan2 & sembang walaupun chenta hati-ku nieh pemalu2 orangnye....nak tengok muka aku pun malu. Hehe...I like.

 
 After jumpe that day....aku dan chenta hati-ku semakin rapat. Then tepat 12/ 09/ 2011, pkl 11.30mlm, hari isnin. Aku dan chenta hati-ku pun declare as couple. Yup, tak sangka. Sbb masing-2 luahkan perasaan selepas berjumpa & bertentangan mata. Yup, serius aku tertarik dengan mata, cara percakapan & also gayanya. Walaupun usia kami berbeza 8 tahun but, cinta tidak kenal usia. So, that my love story. B SAYANG BBY ALWAYS. UR MY NEW CHENTA HATI. <3
 
Hope kali ini, cinta aku dan chenta hati-ku ini akan kekal lama. Sekarang betul-2 aku dah jadi mat bunga. Haha....but for sure aku betul2 cintakan chenta hati-ku sorang nieh. Aku always berdoa agar chenta hati-ku belajar rajin-2 dan next year SPM. Aku akan usaha untuk beri sokongan moral dan tolong chenta hati-ku dalam pembelajarannya. Walau apa pun terjadi, hati b tetap pada bby. Kalau b ada buat salah, bby cepat-lah tegur b. Begitu juga dengan bby, kalau b marah bby bukan bermaksud marah tanpa berfikir, tapi menasihat dan membantu. Kadang-2 kita sebagai manusia bukannya sempurna segalanya. Tapi, kita boleh melakukan yang terbaik. LOVE U BBY. <3.
Bila-lah dapat jumpa chenta hati-ku nieh lagi aek. Tak sabar nak jumpe chenta hati-lah. Angau gila dah aku nieh. =P
 
Aku mencintaimu kekasihku, sebelum kita berdekatan, sejak pertama kulihat engkau. Aku tahu ini adalah takdir. Kita akan selalu bersama dan tidak akan ada yang memisahkan kita.
Hazman <3 Ily <3 Siti Nor Zailifah 


aiyfa zainuddin

Powered By Blogger

ShoutMix chat widget

kawan-kawan

Chococat is a registered trademark of Sanrio Co., Ltd. ("Sanrio"), and the images are copyrighted by Sanrio.