Wednesday, September 14, 2011

PostHeaderIcon KONVOI RAYA KE GRIK

Assalamualaikum wbt semua, tanggal 03/ 09/ 2011 bersamaan hari sabtu. HWC.IPOH. Telah melakukan satu event Beraya & Konvoi Ke Grik. Beraya ke rumah ahli2 kelab HWC.IPOH di bahagian Grik, sebanyak 3 buah rumah diserbu. Perh…boleh tahan jauhnye, sampai aku leh sampai awal ke Kuala Kangsar, gara2 kawan aku silap info dari aku sendiri. Aku dan terang info kat dia kaw2, boleh plk silap dengar. Pada awalnya aku pikirkan dlm kurang dari 10 bijik motosikal, tapi tanpa disangka lebih plk. Apa2 pun.....konvoi pada hari tu berjalan dengan lancer walaupun disebelah malamnya ada kes minyak habis dipertengahan jalan..haha. Ape2 pun…masing2 pulang dan sampai ke rumah masing2 dengan selamatnya. Amin. Di bawah nieh pic pilihan sewaktu konvoi. =)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

aiyfa zainuddin

Powered By Blogger

ShoutMix chat widget

kawan-kawan

Chococat is a registered trademark of Sanrio Co., Ltd. ("Sanrio"), and the images are copyrighted by Sanrio.