Sunday, May 22, 2011

PostHeaderIcon KONVOI KE GENTING HIGHLAND















Assalamualaikum wbt sahabat blogger ku, sorry kalau2 ada member2 gua yg on9 dok tggu aku update blog nieh. Bukan x mao update but skrg aku bz dengan kerja2 aku dan masa nak on9 blog nieh nyorok2 dari aku. Nieh aku selitkan sikit gambar2 aku dan kawan-kawan aku konvoi ke Genting Highland. Nieh gara-gara kebosanan. Konvoi sehari sebelum hari pekerja hari tu. Haha....nieh lah aktiviti budak2 yg kebosanan. Kawan aku nieh, naik genting semata2 nak main pool, aku sendiri tak paham. Adesss....aku main bowling sambil jalan2 pusing genting. Maklumlah, lama x naik genting. Sampai sini aje lah dulu. Ada idea lagi, aku comotkan lagi blog aku nieh. Adios.

aiyfa zainuddin

Powered By Blogger

ShoutMix chat widget

kawan-kawan

Chococat is a registered trademark of Sanrio Co., Ltd. ("Sanrio"), and the images are copyrighted by Sanrio.