Wednesday, June 15, 2011

PostHeaderIcon Tolong Member Punya Pasal.

Halo...ingin membawa cerita pagi tadi, pagi tadi elok tgh on9, member call mintak tolong dia gado dgn dak kolej lama aku.
Kesnye hutang lama, duit cecah 2k. Aku datang just nak tahu kes & cuba selesaikan. Dkt setengah jam, x nampak tanda nak selesai dengan aman. Tup...tup, member dak nieh hayun member aku. Aku jenis cepat naik darah + panas baran. So, secara automatik aku hayun balik mamat tu sambil sound, " awat hang tumbuk kawan aku, selesai guna mulutlah. Ko hayun2 kawan aku nieh, same jgk. Tak dapat jugak duit. BODOH~!!! Dengan muka merah aku, dah tu lawan balik cakap aku. Dalam hati aku nieh, ctrl aje hati aku. Pikir dia budak2 bawah umur2 aku. Maybe kurang dewasa untuk berfikir secara waras. Lepas aku dak tu maki2 aku. X semena2 kawan kepada member aku nieh hayun mamat tu dgn bangku mamak kat situ. X semena2 jadi kes polis. Nasib aku selesaikan dengan polis. Yelah, nak dok dalam lokap ke? Gila. Hujung aku jgk jadi org tengah untuk selesaikan kes kawan aku dgn budak kolej lama aku nieh. Masing2 aku kenal...kalau kawan aku nieh x bayar jgk. Kawan ke idak, tangan n kaki aku terhayun jugak.
Memang aku still panas hati tambah lagi lebam2 muka n sakit2 badan sebab kes tadi. Pepagi dah wat hal. Makayah, abg mintak maaf...cuma nak tolong kawan saja.



aiyfa zainuddin

Powered By Blogger

ShoutMix chat widget

kawan-kawan

Chococat is a registered trademark of Sanrio Co., Ltd. ("Sanrio"), and the images are copyrighted by Sanrio.