Friday, July 1, 2011

PostHeaderIcon Suka - duka ku Dalam Seminggu Ini.


ASSALAMUALAIKUM WBT.
Morning, yes...dah berapa lama aku tak m'updatekan blog aku yg merepek & serabai nieh. Bukanye ape, sebelum bukak blog perh...semangat & idea bukan main lagi mencurah2 ke ladang gandum..eh silap. Heee, semua idea ada. Bile dah bukak then nak naip...tup...blackout. Adess...so terkubur mcm tu aje idea aku. Nieh tgh usaha merajinkan diri aku...bhaha.

Rabu 29/06/2011, aku, azizi badaruddin ( zie ) & faisal ajam ( ecok ), ke teluk intan layan Transformers: Dark of the Moon, di BigCinema. dlm pkl 3.15ptg kasi layan sampai pkl 5.45ptg. Bagi aku, boleh tahan sebab graphic dia...perh~!! 3Dnye....perh~!! aku kasi 10 bintang dari 10 bintang. Yahahaha~!!!

Khamis baru2 nieh, aku blur sbb tak taw nak buat ape...kerja pun x de, terpaksa tggu minggu depan...adehhh~!!! Ptg plk, kwn aku azizi call aku mintak aku cepatkan tarikh BBQ ke mlm khamis jgk sebab sabtu dia kena anta adik dia ke poli kedah. Adess....so kelam-kabut wat preparation untuk bbq, tapi aku sempat jgk main futsal 2 jam...bhahaha. Sebelum maghrib aku call & msj kwn2 aku yg ada di kampung nieh. Selepas isyak, aku start siap sedia ape yg patut untuk bbq.Malam menu bbq ayam & udang..nak cari kerang n sotong kwn aku x sempat cari sbb ptg kan..paham2lah. Jadi masing2 ambik tugas masing2. Ape pun, alhamdullillah...bbq berjalan dengan lancar walaupun last minit plan. Majlis mlm tu habis dlm pkl 1.30pg...smbg2 punya pasal. Kemas2...aku tido lepas solat subuh...kiok~~!!!Aku letak pic BBQ mlm tadi sikit aje, jadilah. :)
Jumaat? Tak de aktiviti lagi...just solat jumaat...then..........don't know. :D Ape pun...tu aje cite aku wat mase sekarang aek....ada cite aku selit dlm blog aku nieh. Adios.~!!







aiyfa zainuddin

Powered By Blogger

ShoutMix chat widget

kawan-kawan

Chococat is a registered trademark of Sanrio Co., Ltd. ("Sanrio"), and the images are copyrighted by Sanrio.