Saturday, July 9, 2011

PostHeaderIcon 2nd BBQ Di Teratak Ayahanda & Bondaku.

Assalamualaikum wbt, halo2...i back again...dah berapa minggu x membuka blog aku nieh. Penat betul, asal bukak aje...kena sapu sawang...adesss. Hehe...so, pagi yg indah dan tenang ini. Aku nak bukak cerita aku. Yes....bhahaha..lantaklah...blog aku. First, Ari tu aku ada wat BBQ jgk kan : http://kehidupankuyangpenuhacara.blogspot.com/2011/07/suka-duka-ku-dalam-seminggu-ini.html?zx=7b5e0e5d33535c5 . So yg nieh 2nd BBQ, selang beberapa hari lepas 1st BBQ ari tu. 02/ 07/ 2011, aku buat BBQ untuk mengenangkan kawan aku yang tak dapat datang pada khamis sebelum tu. So, aku buat dengan ikhlas walaupun ada yg x suke & cakap2 belakang pasal aku. Aku redolah kan....nak wat mcm mana. Mulut org, bukan aku boleh tutup. Kalau boleh "Gua kasi pancung sama dia lah", mcm ayat dlm KL Gangster lah plk an...haha. So, mlm tu aku jemput mcm biasa lepas solat isyak, adalah yg datang walaupun tak ramai. Malam tu menu x mcm sebelum nieh, mlm tu ada ayam, ikan dan kerang...walaupun kerang x menjadi sbb bakar lame sgt...haha...gara2 adik kecik aku lah nieh. So, adalah snap pic walaupun byk...aku masukkan yg mane boleh aje lah...masuk semua karang ko malas nak tgk & rase semak plk kan....so..just see lah...tralala...yes.
Setelah Melantak, sebab2 : ayam & ikan mayak sedap dan pencicah dia.
Sedang membakar.
Inilah kerang yg tak berapa menjadi.
Start tu burn it.
Kelam-kabut angkat kerang hangus
Buat2 rajin.
zafie a.k.a dafi : kate dia lah.
amir sedang mendendangkan lagu jiwa2 gitu.
adik kecikku, ecok & ahcik kelaparan
fizie sedang merendek dgn awek dia.
Ecok, adikku, aku & ahcik sedang lapar tak terkata.
Adegan merebut ayat menggunakan jari manis.
amir sedang mengumpan aku dan haris.
haris yg tahu makan aje.
Ecok & fizie
haris yg sedang buat2 berbalas karangan. :P

Ape pun, terima kasihlah kepada budak2 yg dapat hadir majlis BBQ aku yg kedua nieh. Insyaallah sebelum puasa ada BBQ ke-3, tggu ajelah projek kita. Haha...adios.

aiyfa zainuddin

Powered By Blogger

ShoutMix chat widget

kawan-kawan

Chococat is a registered trademark of Sanrio Co., Ltd. ("Sanrio"), and the images are copyrighted by Sanrio.