Saturday, July 9, 2011

PostHeaderIcon TUGASAN, MINAT, & HOBI AKU YG SEKOLAH MENENGAH.

25 - 26 June, berlangsungnya Pusingan Ke-5, 2011 PETRONAS AAM Malaysia Cub Prix Championship di Teluk Intan, Perak. Tempat kelahiran aku, kebetulan aku pun berniat nak balik kampung...so member aku pulak mengajak join dia job photoshoot utk cub prix. So, dengan ringan tangan dan peluang keemasan nieh...aku pun rembat saja lah. Pepagi2 lagi...aku dah gerak ke Teluk Intan, walaupun hakikat dekat aje....15minit dah sampai dari rumah aku. Sampai sana aku jmp kawan aku then terus ambik camera canon dslr 1000d. Minat aku sebenarnya untuk join sekali dlm perlumbaan cub prix...minat aku dari bangku sekolah lagi, form 3...tapi bila aku fikirkan balik. Mesti mak & ayah aku melarang sbb merbahaya...so aku terpaksa batalkan niat aku dan mampu minat mcm2 tu aje. Sampai skrg aku still memasang hajat nak join mana2 group sekali pun....kalau diberi peluang dan latihan insyallah aku boleh lakukan. :). Berkobar2 lah pulakkan....sbb aku dulu frust sampai terlibat gejala rempit2 nieh selama setahun. Tapi disebab byk kenangan pahit dari manis, aku kuburkan dan tanam jauh2 tabiat buruk aku. Dan aku berfikir secara waras...sbb x de guna merempit2 nieh. Buang masa. So....nieh lah hasil kerja aku. :P. Group yang betul2 aku minat, mustilah group otai cub prix dah berasal dari Teluk Intan juga iaitu Shahrol Yuzy. http://yuzyracing.blogspot.com/.




aiyfa zainuddin

Powered By Blogger

ShoutMix chat widget

kawan-kawan

Chococat is a registered trademark of Sanrio Co., Ltd. ("Sanrio"), and the images are copyrighted by Sanrio.